Σάββατο 5 Φεβρουαρίου 2011

πρωι 9 η ωρα.
αχ δε τα μπορω αυτα τα τηλεφωνηματα.
με το που απανταω η αλλη καπως.
με το που μου λεει το ονομα φωναζει
IM ON THE PHONE GET OUT!
μενω μαλακας.
ακουω τη φωνη του παιδιου να απανταει δε καταλαβα ακριβως τι ,με εναν τονο παρακλητηκο,οχι τον παρακλητικο του κακομαθημενου τον παρακλητικο του παιδιου...ξερεις.
εκεινη συνεχιζει
DIDNT I TELL YOU THAT IM ON THE PHONE HUH?GET OUT!
σαν να μην ακουω εγω.σαν το παιδακι να ειναι ενα τιποτα.εδω εγω χαλαστηκα ποσο μαλλον το παιδι;
ξανα παυση.τη ρωταω τι θελει.
τι ειναι πια τοσο συμαντικο που παιρνει πρωι σαβατου και μιλαει και με τετοιο τροπο;
"οταν παω να κατεβασω apps απο το κινητο μου δε δεχεται το password"
γαμωτο.
την ξαποστειλα στα γρηγορα.
πειρε τηλεφωνο εντομεταξυ να ρωτησει ενω εκεινη δε το χρησιμοποιει το κινητο.αλλος της το κανει συνκ.
της λεω κοιτα θα σου στειλο οδηγιες "καλα καλα εγω δεν εχω ιδεα πως να το κανω αυτο"
τον δυσκολο αθλο να περασεις απς σε ενα iphone.
ολα στο πιατο η κυρια.
και το κερασακι στην τουρτα.στο τελος του τηλεφωνηματος καταλαβα οτι στο ιδιο δωματιο ηταν και ο γκομενος της.
μετα ηθελε να με ρωτησει για το συμβολαιο της.
επρεπε να της πω καθαρα και μετα απο 2 3 λεπτα μονολογου δικου της χωρις να ακουει τι λεω εγω οτι μιλαει απευθειας στην απλ και εγω δεν εχω κλου για το τι συμβολαιο εχει.
το παιδακι σκεφτηκα.δε θελω να την κρινω.που και να την κρινω προφανως δε θα κανει διαφορα ουτε και την νοιαζει και λιγη σημασια εχει.το παιδακι δε ξερω αν ζει τραγικα.θα ηθελα ομως να το παρω μια αγκαλια.δεν τις αξιζε τις φωνες για το γαμημενο το iphone.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου