υπαρχει ο μυθος οτι ο πελατης ειναι καλος μονο οταν τα σκαει και μετα οταν εχει προβλημα τρεχουν ολοι να κρυφτουν.εξαρταται.δεν εξαρταται απο την εταιρια τοσο οσο απο τη διαθεση σε ποιον θα πεσεις.οι κωμικοτραγικες καταστασεις δινουν και παιρνουν ο πελατης στο μεταξυ εχει ξεχαρβαλωθει και ζαλιστει σα μπαλακι του τεννις περα δωθε περα δωθε.οπως σημερα.
ακου τωρα.οπως ξερεις καθε εταιρια εχει τα διαφορα τμηματα της και εμεις μεσω του συστηματος που εχουμε μπορουμε να μεταφερουμε τον κακομοιρο τον πελατη απο τον εναν στον αλλον.οταν κανεις μεταφορα εχεις 2 επιλογες,ειτε να τον στειλεις στον αλλον ουρανοκατεβατο ειτε να πας στο τμημα να πεις τι θελεις τι συμβαινει και να πασσαρεις τον πελατη εφοσον ο αλλος εχει καταλαβει τι παιζει ,που κατα τη γνωμη μου ειναι ο πιο πολιτισμενος τροπος.
ακου τωρα φαση.παιρνει ο πελατης τηλεφωνο το προβλημα ηταν σιστεμ ρεκουαιρμεντς.δλδ ο αθρωπας ειχε εναν μακ με το παλιο το συστημα ειχε τα αιτιουνς τα 9 και ενα αιφωνι.μεχρι εδω καλα.ελα ομως που το μακ τα παιξε και το εκανε ο αθρωπας φορματ.και εδω βγαινει το προμπλεμ.γιατι τωρα τα αιτιουνς δουλευουν μονο με τα νιου τεκνολοτζι συστηματα.οποτε τωρα δε μπορει να τα εχει στον υπολογιστη του.οποτε ουτε το κινητο αναγνωριζεται ουτε τα αιτιουνς δουλεουν.πειρε ο αθρωπας να πει το παραπονο του και να λεει "μα μεχρι την παρασκευη δουλευαν ολα τωρα γιατι δε δουλευουν κτλ κτλ"
για να δουλεψουν ολα πρεπει να κανει το μακ απντειτ.ομως φιλαρα εδω ειναι απλ.το απντειτ θα το κανεις τζαμπε;οχι βεβαια;
και παιρνει και εδω αρχιζει το τεννις.
μιλαει με εναν απο αιφον ο τυπας τον μεταφερει σε μακ τμημα να μηλισουνε για το απντειτ ο τυπας απο το μακ δε συκωνει καν το τηλεφωνο ξαναστελνει σε αιφον το σηκωνω εγω.
μου ειπε ο ανθρωπος τον πονο του του λεω οκ πρεπει να μιλισουμε με μακ.παω στα μακ
το σηκωνει ενας ελληνας...το ειρωνικο στιλακι απο την αρχη.εγω δεν εχω διαθεση για αστειακια οποτε συνεχιζω στα αγγλικα.του εξηγω το και το.
και αρχιζει.α λεει ο πελατης ειναι υπευθυνος για το τι πραγματα δουλεουν η οχι στον υπολογιστη του,ηθελε να πουλησει και πνευμα βλεπεις.
ναι..ο πελατης παιρνει γιατι θελει να δει τι μπορει να κανει για να το λυσει...
ααα αυτο ειναι κατι που δε το υποστηριζουμε εμεις πρεπει εσυ να μεινεις με τον πελατη και να το λυσεις το θεμα.(ειρωνικα γελακια)
μα του λεω δεν υπαρχει κατι να λυσω εγω δεν υπαρχει καποιο προβλημα το συστημα του δεν υποστιριζει ουτε το αιφωνι ουτε τα αιτιουνς γιατι πρεπει να αναβαθμιστει.
επεμενε αυτος τα δικα του και οτι πρεπει να συζητησεις με τον πελατη και να το λυσεις.
του λεω κι εγω.λοιπον ακου να δεις ο ανθρωπος εχει εναν υπολογιστη που δεν μπορει να δουλεψει τα καινουρια αιτιουνς.θελει λυση.η λυση ειναι το απντειτ.το απντειτ μπορειτε να το πουλησετε εσεις.εγω τι ακριβως πρεπει να κανω για να το λυσω στον πελατη;
καλα καλα με ειρωνια δωσε τον πελατη.
δηλαδη μλκ ο αλλος ηθελε να πουλησει πνευμα σε μενα τωρα και ο ανθρωπος ειχε ειδη περασει απο 4 ατομα συνολο μεχρι να μιλισει στο ατομο που πρεπει και ολα αυτα γιατι ολοι μα ολοι μαλακιζονται.
σιχτιρ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου