Σάββατο 5 Φεβρουαρίου 2011

ε;

εχτες και λιγο πριν κλεισω βαρδια
καλησπερα σας μου το ονομα και το επωνυμο σας;
.....τι;(με την ιδια εκπληξη που θα ειχε καποιος αμα επαιρνε τηλεφωνο και τον ρωτουσα "τον παιρνεις;")
καλησπερα σας μπορω να εχω το επωνυμο σας;
.......τι;
καλησπερα σας (προσπαθω να μη δειξω τον εκνευρισμο λολ)μπορειτε να μου δοσετε το ονομα και το επωνυμο σας;
........γιατι;
σντοινγκ
οπα το λεω εγω τα πιασαμε τα λεφτα μας.τουλαχιστον εγινε πιο συγκεκριμμενη η ερωτηση γιατι ξεμενα και απο παραλλαγες φρασεων για να του ζητησω ονοματεπωνυμο.
γιατι να σας δωσω το επωνυμο μου εγω απλα μια ερωτηση θελω να κανω.
..μαλιστα τι θα θελατε;
αμα κανω το απντειτ στο αιποντ τα παιχνιδια που εχω μεσα θα δουλευουν;
ναι αλλα για να δουλευουν καλο ειναι να κανετε απντειτ και τα παιχνιδια αν χρειαζεται
δηλαδη πως το κανω..
αααα αγαπη μου αυτη ειναι δευτερη ερωτηση,μια ειπες.και εισαι αγενης και θες να σου απανταω ερωτησεις λες και ειμαι το γκουγκλ.
και οχι τιποτα εγω πσντα θελω να βοηθαω αληθεια σου λεω.αλλα ρε φιλε μη μου φερεσαι σα να ειμαι ρομποτ η search engine.
αμα πια!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου